Lectura compartida:

El nostre objectiu és, primer de tot, compartir una lectura i al mateix temps poder donar l’opinió que ens mereix l’obra, els diferents personatges, si trobem que la narració va molt lenta o que s’estén massa amb les descripcions, o que el vocabulari és complicat, o que hi ha una frase que ens ha arribat al cor. En fi!...qualsevol cosa que ens agradaria poder comentar si tinguéssim alguna persona al nostre costat.

Que llegeixes?

Espai on podem penjar les lectures que, a part del llibre proposat com a lectura compartida, tenim entre mans; que ens han regalat; que tenim pensat de llegir per la recomanació d’un amic, etc.

Si l’has llegit: opina​;​si l’estàs llegint, també; si penses llegir-lo, demana opinió, o recomana'l si s'ho val.​

Som observadors? On pertany aquest tros de foto?


Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o a les arts en general.


dilluns, 7 d’abril del 2014

Benvolgudes amigues lectores,

Sembla mentida, però ja tenim Sant Jordi aquí mateix… I què vol dir això? Doncs que hi ha trobada a la vista. La celebració la farem, com l’any passat a Cal Noi Xic, el mateix dia 23.

Prepararem un pa amb tomàquet i postres. D’això ens  encarregarem la Dolors i jo. Necessitarem voluntàries per a les begudes, i per si volem fer el cafetó o la til·la a ben sopat. També anirà bé que puguem desplaçar-nos en pocs cotxes.

Com que ja hem llegit “El violí d’Auschwitz”, i no tenim cap altre lectura prevista, durant els dies que falten per la diada, us proposem llegir (si us ve de gust!) “No em dic Laura” de M.Àngels Anglada.

També us demanem que porteu una llista amb noves propostes pel proper trimestre, es a dir, fins arribar al sopar de l’estiu.


Esperem les vostres confirmacions!


NOTA: Aquesta notificació us l’envio jo (la Núria Llinàs), en nom de la Dolors, que m’ha llogat temporalment i sense contracte, per fer-li de secretària. La propera ja la tornarà a fer la titular.



13 comentaris:

  1. Hola. Jo arribaré molt just de temps i em sap greu però no em puc encarregar de preparar res més pel sopar que molta il.lusió per retrobar-nos. A les 9, oi?

    ResponElimina
  2. Hola Mercè,

    Si les 9 considereu que és una mica just, podem quedar per 2/4 de 10. Cadascú que hi digui la seva!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats per la Dolors Aguilar, ànima del nostre blog.

    ResponElimina
  4. Hola em sap greu no estar-hi més al bloc, el llibre El violí d'Auschwitz l'he llegit, n'he fet pocs comentaris, però m'apunto a parlar-ne el dia del sopar, com també a parlar de El que mou el món. Compteu amb mi pel que faci falta, si he de fer alguna cosa només heu de fer que dir-m'ho. Una abraçada a totes i que tingueu una bona Pasqua!!

    ResponElimina
  5. Gràcies, Maria! Jo també us desitjo una bona Pasqua a totes i tots!!!

    ResponElimina
  6. Jo també m'afegeixo al desig de BONA PASQUA.

    Estem a punt de la celebració de Sant Jordi. RECORDEU: a les nou a cal Noi Xic

    Contem amb els qui ens agrada trobar-nos, compartir lectures i fer tertúlia al voltant d'una taula, aquesta vegada serà pa amb tomàquet, embotit i postres fetes per la Núria.

    Si no hi ha baixes serem:
    Anna Castany, Carme Farré, Dolors Casassas, Dolors Aguilar, Dolors Izquierdo, Fàtima Izquierdo, Imma Muns, Maria Godayol, Maria Sellés, M Carme López, M Carme Sañé, Mercè Voltes, Núria Llinàs, Núria Serrat, Pere Serra, Rosa Codina, Sunsi Romeu, "Vili", Xavier Carol.

    Si algú no pot venir us preguem que ens ho feu saber.

    Una abraçada.






    ResponElimina
  7. Hola, que bé, sembla que hi serem totes ... i en Xavier!
    En Pere Serra no hi podrá pas ser, aquesta vegada.
    Bona Pasqua i bon dia del llibre. Fins aviat!

    ResponElimina
  8. Hola,

    En Xavier i jo ja estem a punt pel sopar!

    ResponElimina
  9. Bé noies i noi, mira que em sap greu! tampoc aquesta vegada hi podré ser.
    Avui he sabut que l'endemà al matí hi ha una trobada d'avis i àvies a la guarderia de la neta petita, per explicar-los contes i com és natural no m'ho puc perdre.
    I es clar, sortir a la nit i al matí anar d'hora cap a Barcelona no pot ser. Ja no estic "para estos trotes".
    Que tingueu una bona diada de Sant Jordi, un sopar esplèndid i una tertúlia ben amena i profitosa !

    ResponElimina

Respon a la pregunta mitjançant un comentari. Per enviar el missatge, has de premer la opció "Comentari de l'entrada"

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.